کاربر گرامی به وب سایت دادسرا یار خوش آمدید | برای استفاده کامل از امکانات سایت عضو یا وارد شوید

وکیل در ابوموسی

شما در حال مشاهده مطلب مذکور در بخش مقالات سایت می باشید

وکیل در ابوموسی

وکیل در ابوموسی

وکیل در ابوموسی

به نوشته دادسرایار در مقاله وکیل در ابوموسی

دادسرایار 24 ساعته در خدمت شماست حتی روز های تعطیل

021-91-01-61-52

بهترین وکیل در ابوموسی

اینکه وکیل در مقام دفاع یا دادن مشورت چه می کند یا چه باید بکند محل بحث و مناقشه بسیار بوده است.

عده ای وکیل را به شکل یک تیر انداز حرفه ای توصیف می کنند که در قبال وجهی که دریافت می کند به نفع موکلش صرف نظر از اینکه  موکل بی حق باشد یا ذی حق وارد کارزار می شود.

او از خصومت موجود بین کسی که او را اجیر کرده با طرف بهره برداری می کند و از احساس پیروزی پس از کشتن طرف لذت می برد.

با این تعریف و تشبیه وکیل در مقام مشاوره در پی ایجاد خصومت است تا برخورد آشتی جویانه.

توصیف دیگری از وکیل او را در موضع «اسقف اعظم» قرار می دهد.

کسی که نصایح و مشاوره های بدون جایگزین می دهد.

پندها و مشورت هایی که گویی مستقیما از منبعی ناشناخته وصل شده و موکل فقط باید آنها را بدون چون و چرا بپذیرد.

از این دیدگاه در مشاوره وکیل و موکل کوچکترین اثری از همکاری و هم فکری نمی توان یافت.

به نظر برخی دیگر وکیل صرفا «کاسبی» است که اتفاقا کالایی را عرضه می کند که خدمات حقوقی است.

هدف اصلی او رسیدن به زندگی مادی خوب و مرفه است.

چنین وکیلی هیچ علاقه عمیقی به واقعیت های پرونده یا انگیزه های موکل ندارد.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

وکیل خانم یا آقا ؟

در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند.

مدارک لازم و تشریفات وکیل اتفاقی

شخص متقاضی وکالت اتفاقی باید نسبت به وکالت اتفاقی خود درخواست دهد تا پروانه وکالت برای او صادر شود و در ضمن خود را به طور کامل معرفی کرده و میزان تحصیلات و تجربیات و دلایل تاثیرخود را در وکالت اتفاقی بستگان خود، مشخصات کامل موکل و نشانی آن ها و درجه قرابت خود را نسبت به آن ها و موضوع وکیل اتفاقی را نیز اعلام کند و بعد از آن کلیه مدارک خود را به کانون وکلا تسلیم کند تا مجوز او صادر شود.

پایان مقاله وکیل در ابوموسی

به درخواست شما مردم عزیز ابوموسی چند نمونه قرارداد قرار میدهیم!

 

قراداد فروش پالت

این قرارداد بین شرکت ………….. به نشانی …………….. به شماره تلفن …………………. و به نمایندگی آقای …………… که اختصارا در این قرارداد خریدار نامیده میشود از یکطرف و آقای …………….. فرزند ……………. به نشانی …………….. که اختصارا” در این قرارداد فروشنده نامیده میشود از طرف دیگر به شرح مفاد مندرجات ذیل منعقد میگردد.

ماده ۱- موضوع قرارداد :

عبارتست از فروش تعداد ……………….. عدد (…………….) پالت چوبی به ابعاد ……………….. سانتیمتر و ………………. عدد —) پالت چوبی به ابعاد ………………. سانتيمتر

تبصرہ: خریدار مختار است بر حسب مورد نسبت به افزایش یا کاهش …% (……………………. در صد) از تعداد موضوع قرارداد به صورت یک جانبه اقدام نماید.

ماده ۲- مدت قرارداد:

مدت قرارداد از تاریخ امضاء و مبادله قرارداد به مدت چهار ماه شمسی تعیین میگردد.

ماده ۳- مبلغ قرارداد:

ارزش هر عدد پالت چوبی به ابعاد …….. * …… مبلغ ……ریال (ریال) و ارزش هر عدد پالت چوبی به ابعاد …… * …………. مبلغ ……………(……………….. ریال) تعیین می گردد که با احتساب تعداد مندرج در ماده ۱ قرارداد مبلغ کل قرارداد ………….. ریال (…………………… ریال) میباشد.

۱-۳ به منظور تامین بخشی از هزینه های تهیه مواد و ملزومات تولید پالت خریداری …… ٪ مبلغ کل قراداد به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت و به همان میزان چک تضمین اخذ خواهد شد.

ماده ۴- تعهدات فروشنده :

۱-۴ فروشنده موظف است بر مبنای سفارش اعلام شده از طرف خریدار حداکثر ظرف …… ساعت نیازمندی خریدار را تامین نماید و جهت تحقق این امر بایستی ذخیره انبار لازم را همواره در اختیار داشته باشد.

۲-۴ فروشنده موظف است قبل از تحویل محموله، تأیید مرغوبیت کالا از مدیر مهندسی کیفیت خریدار اخذ نماید.

۳-۴ فروشنده موظف است فاکتور تحویل هر محموله را ظرف مدت …… ساعت پس از تحویل به مدیریت امور خریدار تحویل نماید.

۴-۴ مسئولیت حمل پالت تا درب کارخانه رامو و هزینه مربوطه به عهده فروشنده می باشد.

ماده ۵- تعهدات خریدار :

۱-۵ خریدار موظف است پس از دریافت فاکتور هر محموله حداکثر ظرف مدت …… روز، هزینه مربوطه را پرداخت نماید .

ماده ۶- موارد فورس ماژور

در صورت بروز وقوع حالتی که عرفة” رفع آن از حیطه فروشنده و خریدار وانجام تمام یا بخشی از قرارداد ناممکن گردد، طرفین با توافق نسبت به فسخ یا تغيير در مفاد و شرایط قرارداد اقدام مینمایند و در صورت فسخ قرارداد هیچ یک از طرفین حق مطالبه خسارت را نخواهد داشت

ماده ۷- حل اختلاف :

در صورت بروز اختلاف در نحوه اجرا با استنباط از موارد این قرارداد موضوع اختلاف ابتدا از طریق مذاکره حل و فصل میگردد و در صورت عدم حل و فصل موضوع به داوری ارجاع خواهد شد.

این قرارداد در ۷ ماده و یک تبصره و شش بند در دو نسخه و در تاریخ ………………. به امضاء طرفین رسیده است و هر نسخه حکم واحد را داشته و برای طرفین لازم الاجرا می باشد

خریدار * فروشنده

…………………. شرکت

قرارداد و توافق نامه فروش آهن آلات اسقاط

این قرارداد بین کارخانه سیمان …………….. به نمایندگی مهندس …………….. (قائم مقام مدیر کارخانه) به آدرس …………….. که منبعد در این توافق نامه فروشنده نامیده می شود از یک طرف و آقای ……………. فرزند …………….. به شماره شناسنامه ……………… که در این توافق نامه خریدار نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد:

ماده ۱) موضوع توافق نامه

خرید کلیه آهن آلات اسقاط موجود در گود خاکی اطراف کارخانه سیمان ………………….

ماده ۲) مدت توافق نامه

از تاریخ انعقاد توافق نامه به مدت سه ماه تعیین می گردد.

ماده ۳) مبلغ توافق نامه

۳-۱-خریدار به ازای هر کیلوگرم آهن آلات اسقاطی موجود در گود خاکی — ریال به فروشنده پرداخت می نماید.

۳-۲- خریدار مبلغ ………………….. ریال جهت عقد قرارداد بطور على الحساب به فروشنده پرداخت می نماید.

۳ – ۳- حداکثر میزان فروش این توافق نامه ……………… ریال بوده و برای ادامه فعالیت نیاز به تمدید قرارداد دارد.

ماده ۴) نحوه پرداخت

در پایان هر ماه مبلغ آهن آلات اسقاطی تحویل شده از طریق امور مالی محاسبه و با تایید دستگاه نظارت به فروشنده پرداخت خواهد شد.

ماده ۵) ناظرین توافق نامه

از طرف فروشنده آقایان ……………… + ………….. به عنوان دستگاه نظارت تعیین می گردند.

ماده ۶) دوره تضمین توافق نامه

مبلغ ……………. ریال به عنوان تضمین توافق نامه از طرف خریدار در اختیار فروشنده قرار می گیرد که در پایان مدت توافق نامه مسترد خواهد شد.

ماده ۷) سایر شرایط توافق نامه

۱) فروشنده موظف می باشد از ساعت …… صبح لغایت …… بعد از ظهر گود خاکی را در اختیار دهد.

۲) کليه آهن آلات اسقاط قبل از خروج به رویت ناظرین برسد.

۳) نفراتی که برای انجام کار توسط خریدار معرفی می گردند بایستی دارای معرفی نامه رسمی بوده و با اطلاع و هماهنگی با دستگاه نظارت در محل حضور یابند.

۴) فروشنده هر زمان که صلاح بداند می تواند از ورود و خروج خریدار جلوگیری و توافقنامه را لغو نماید.

۵) مسئولیت هرگونه تخلف و جرم در هنگام جمع آوری به عهده خریدار می باشد.

ماده ۸) مواد و نسخ توافق نامه

این توافق نامه در ۸ ماده و دو نسخه در محل کارخانه ……………… و هر نسخه آن دارای حکم واحد می باشد.

فروشنده قائم مقام مدیر کارخانه * خریدار

 

قرارداد فروش اقساطی به استناد قرارداد تخصیص تسهیلات

بین امضاء کنندگان زیر

الف – بانک …………. شعبه ……………. به نشانی: ………… و

ب- آقای / خانم – آقایان خانمها ……………… (مشخصات کامل قید گردد) که از این پس در این قرارداد متعهد متعهدین نامیده می شود / می شوند

ج- آقای / شرکت …………… فرزند …………… به شماره شناسنامه …………. صادره ……………… به نشانی …………….. ثبت شده ذیل شماره ………………. اداره ثبت شرکتهای شهرستان …………….. با مدیریت آقایان : رئیس هیات مدیره: ………….. آقای مدیر عامل ……………… و با امضاء صاحبان حق امضاء مجاز شرکت ……………….. و مهر شرکت به نشانی ………………..

به موجب آگهی …………….. مورخ ………………… مندرج در روزنامه رسمی شماره …………….. مورخ ………………. با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا و آئین نامه ها و دستورالعملهای مربوطه قرارداد حاضر منعقد گردید.

ماده ۱ – نظر به اینکه خریدار از بانک درخواست نموده اموالی به مشخصات ذیل را جمعا به مبلغ …………………. ریال جهت تامین قسمتی از سرمایه های شغلی وی که مورد قبول بانک واقع شده به وی بفروشد لذا بانک با قبول این درخواست اموال مشروحه ذیل را به خریدار فروخت.

(مشخصات اموال): ……………… و خریدار تعهد نمود ثمن معامله را در اقساط مقرر مندرج در ماده ۵ این قرارداد به بانک پرداخت نماید.

تبصره – خریدار کليه خيارات متصوره قانونی را خصوصا خیار عیب و غين ولو آنکه به صورت افحش باشد از خود سلب و ساقط نمود

ماده ۲- بانک کالای مورد معامله را صحيحا و سالما تحویل خریدار نمود و خریدار به تحویل و تصرف آن اقرار و اعتراف کرد.

ماده ۳- خریدار اقرار و اعتراف نمود که از کم و کیف و اوصاف و نیز از تمامی مشخصات اموال موضوع ماده یک و همچنین قیمت نقدی مورد معامله اطلاع کامل و کافی دارد و به هیچ وجه موضوع مهم و مجهولی در این رابطه برای وی وجود ندارد.

ماده ۴- خریدار اقرار و اعتراف نمود که کلیه مجوزهای لازم جهت انتقال اموال مورد معامله را دارا بوده و انجام معامله به لحاظ قوانین و مقررات موجود بلامانع است.

ماده ۵- نظر به اینکه خریدار مبلغ ………………. ریال بلیت …………………. درصد پیش پرداخت ثمن معامله به بانک پرداخت نموده است لذا متعهد گردید که باقیمانده ثمن معامله را که عبارت از ……………… ریال است در اقساط مشروحه ذیل به بلنک پرداخت نموده و رسید دریافت دارد: ……………….

ماده ۶- بانک کلیه تعهدات و تضمينات و امکانات را که از طرف فروشنده و یا سازنده اموال مورد معامله به هر شخص دیگر ضمن قرارداد خرید منعقده بین بانک و فروشنده اولیه و یا هر قرارداد دیگری برای بانک در نظر گرفته شده است از قبیل خدمات فنی و جانبی، فروش قطعات و لوازم یدکی، اصلاح، تعمیر، رفع نقص، همچنین همکاری کارشناسان و متخصصین سازنده ویا فروشنده ماشین آلات برای بهره برداری بهتر از اموال موضوع قرارداد حاضر را به خریدار انتقال داد با توجه به مراتب مذکور بانک هیچ گونه تعهد مستقلی رأسا در مورد یاد شده را نخواهد داشت.

تبصره- در صورتی که انجام خدمات مذکور در فوق متضمن پرداخت هزینه ای مستقل از بهای اموال مورد معامله باشد هزینه مزبور به عهده خریدار بوده و بانک هیچ گونه تعهدی از این بابت نخواهد داشت.

ماده ۷- خریدار تعهد نمود سیستم حسابداری قابل قبول بانک که مبین وضع مالی وی باشد برقرار نموده و در هر زمان که بانک به تشخیص خود گزارش مربوط به نحوه فعالیت وی را مطالبه نماید خریدار بلافاصله گزارش مربوط را تهیه و تسليم بانک نماید.

ماده ۸- دفاتر و صورتحسابهای بانک در هر مورد معتبر و غير قابل اعتراض خواهد بود و تشخیص تخلف از هر یک از شرایط و تهدات و مقررات این قرارداد و تعبیر و تفسیر مندرجات آن به بانک بوده و تشخیص و تعبیر و تفسیر بانک مورد قبول خریدار خواهد بود و از نظر صدور اجراییه و یا محاسبات بعدی در جریان عملیات اجرایی صورتحساب و اعلام بانک در هر مورد قاطع و برای دفاتر اسناد رسمی و ادارات و دوایر اجرای ثبت کافی می باشد.

ماده ۹- خریدار تعهد نمود کلیه عملیات بانکی مربوط به معاملات موضوع قرارداد حاضر را توسط بانک …… انجام دهد و حساب جاری و سپرده خود را نیز نزد بانک افتتاح نموده و کلیه دریافتها و پرداختهای خود مربوط به موضوع این قرارداد را در حساب مذکور متمرکز نماید.

ماده ۱۰- در صورتی که خریدار هر یک از اقساط بدهی خود را در سررسیدهای مقرر پرداخت ننماید و یا در صورتی که خریدار از هر یک از تعهدات و شرایط و مقررات این قرارداد به تشخیص بانک تخلف نماید یا بانک در نتیجه رسیدگی تشخیص دهد که مدارک و مستندات خریدار و اطلاعاتی که راجع به وضع مالی و شغلی و شخصی خود داده مطابق با واقعیت نبوده و اقساط باقيمانده خریدار حال شده و تمامی مطالبات خود اعم از اقساط گذشته و آینده و خسارات و جریمه دیر کردی که بر ذمه خریدار مستقر گردیده و حق بیمه های پرداختی و حق الوکاله متعلقه و هر نوع مخارج دیگری که بانک به موجب این قرارداد پرداخت نموده است و سایر هزینه ها و خسارات طبق اسناد و دفاتر خود از طریق صدور اجرائیه مطالبه و وصول نماید.

ماده ۱۱- در صورت عدم پرداخت اقساط ثمن معامله در سررسیدهای مقرر از تاریخ سر رسید تا تاریخ تسویه کامل بدهی خریدار مبالغی بر ذمه خریدار تعلق خواهد گرفت از این رو خریدار با امضا این قرارداد متعهد گردید علاوه بر بدهی های تادیه نشده خود به بانک بایت ثمن معامله مبلغی طبق فرمول (۶+ نرخ سود متعلقه)*تعداد روز * اصل بدهی/ ۳۶۰*۱۰۰

بانک پرداخت نماید به همین منظور خریدار ضمن قرارداد حاضر به نحو غير قابل برگشت به بانک اختیار داد که از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل بدهی وی به بانک معادل حاصل فرمود یاد شده را از هر گونه وجوه دیگر نامبرده نزد بانک برداشت و با به همان میزان از سایر دارایی های خریدار تملک نماید. اخذ مبلغ مقرر موضوع این ماده مانع از تعقیب عملیات اجرایی و قانونی برای وصول مطالبات بانک نخواهد بود

ماده ۱۲- خریدار تعهد نمود که در طول مدت این قرارداد کالای مورد قرارداد را با نظارت و تایید بانک مورد استفاده قرار دهد و تا تسویه کامل بدهی ناشی از این قرارداد از انتقال آن به اشخاص ثالث تحت هیچ یک از عناوین حقوقی ولو به صورت وکالت و اختیار از استیفای منفعت خودداری نماید.

ماده ۱۳- بانک حق دارد راسا با وسیله شخص یا اشخاصی که معین می کند در هر موقع از ساعت کار و بدون اخطار قبلی عملیات خریدار را مورد بازرسی قرار دهد و خریدار تعهد نمود که در هر مورد اطلاعات مورد تقاضا را در اختیار بانک بگذارد و توصیه های بانک را در هر مورد قبول نماید.

ماده۱۴- در صورتی که خریدار از هر یک از تعهدات و شرایط مقررات این قرارداد به تشخیص بانک تخلف نماید یا بانک در نتیجه رسیدگی تشخیص دهد که ترازنامه و صورتحسابهای خریدار و اطلاعاتی که راجع به وضع مالی و شغلی خود داده و همچنین مستندات و مدارک لازمی که به بانک ارائه نموده صوری و خلاف واقع بوده، بانک می تواند قرارداد را فسخ نماید در این صورت تمامی مطالبات بانک از هر حیث و هر جهت تبدیل به حال شده و خریدار تعهد نموده بلافاصله کلیه مطالبات بانک و خسارات وارده را به تشخیص بانک بپردازد و در صورت تخلف از این تعهد جریمه دیر کردی به شرح ماده ۱۱ بر ذمه وی مستقر گردیده که از طريق صدور اجراییه کلیه مطالبات بانک و جریمه تاخیر مذکور قابل وصول خواهد بود و خریدار حق هر گونه اعتراضی را در این مورد نسبت به تشخیص بانک از خود سلب و ساقط نمود بدیهی است چنانچه تخلفات فوق الذکر متضمن وصف کیفری نیز باشد بانک مراتب را جهت تعقیب خریدار به مراجع قضایی اعلام خواهد نمود.

ماده ۱۵ – در صورت تخلف خریدار از اجرای هر یک از مفاد و مندرجات این قرارداد (به تشخیص بانک) گذشته از حال شدن دیون ناشی از این قرارداد، دیون سایر قراردادهایی که خریدار با بانک منعقد نموده نیز حال شده و بانک دفعه واحده نسبت به استیفا مطالبات خود از طریق صدور اجراییه و یا هر طریق دیگر که خود صلاح و مقتضی بداند اقدام خواهد کرد.

ماده ۱۶- خریدار با شرط عدم عزل و عدم ضم امین و وکیل و غیره به بانک تفويض وكالت نمود و بانک را وصی بعد از فوت خود قرارداد که اولا پرداختهای وی را بابت هر یک از بدهی های او صورت گرفته باشد ابتدا بایت خسارات و حق الوكاله و نیز هزینه های قانونی و قراردادهای بانک و سپس بابت اقساط بدهی و بطور کلی به هر نحوی که بخواهد منظور نماید. ثانيا در صورت تخلف خریدار از شرایط و مقررات این قرارداد بانک حق دارد عند الاقضا نسبت به نصب ناظری جهت نظارت در امور اداره اموال موضوع قرارداد اقدام نماید.

ماده۱۷ – در کلیه مواردی که بانک در این قرارداد از طرف خریدار وکیل می باشد وصی بعد از فوت خریدار نیز خواهد بود.

تبصره- در صورت انحلال / ورشکستگی خریدار / متقاضی (در صورتیکه خریدار متقاضی شخص حقوقی باشد) بانک وصی او می باشد و قبل از انقضای مدت قرارداد، قرارداد منفسخ خواهد شد و بانک حق خواهد داشت سرمایه و سود متعلقه را به تشخیص خود چه به صورت وجه نقد و از هر طریقی که مقتضی بداند از وجوه با اموال ورشکسته برداشت و با تامین نماید.

ماده ۱۸ – بانک و خریدار قبول و موافقت دارند که قرارداد حاضر یکی از قراردادهای موضوع قرارداد رسمی تخصیص تسهیلات شماره …………….. مورخ ……………. تنظیمی دفتر اسناد رسمی شماره ……………. شهرستان ………….. می باشد و لذا در صورتی که خریدار از هر یک از مفاد و مندرجات این قرارداد به تشخیص بانک تخلف نماید حق خواهد داشت طبق شرایط و مقررات قرارداد تخصیص تسهیلات نسبت به وصول کلیه مطالبات خود ناشی از این قرارداد اقدام نماید و اقدام از این طریق مانع از اقدام به سایر طرق برای وصول مطالبات بانک نخواهد بود.

ماده ۲۰- اقامتگاه خریدار از نظر ابلاغ هر گونه نامه و یا اخطار از طرف بانک در مقدمه این قرارداد مندرج است از این رو خریدار قبول نمود در صورت ارسال هر گونه نامه و یا اخطار از طریق پست سفارشی و یا از طریق نامه رسان بانک به آدرس مذکور به منزله ابلاغ به او تلقی می گردد.

ماده۲۱- این قرارداد به موجب توافق طرفین بر اساس مفاد ماده ۱۰ قانون مدنی در کلیه موارد و مندرجات آن و با سلب حق اعتراض نسبت به مفاد آن لازم الاجرا بوده و تابع مفاد آیین نامه اجرای اسناد رسمی است

ماده ۲۲- حاضر شدند آقای / خانم – آقایان / خانمها ………………… (مشخصات کامل ذکر گردد) و بعد الحضور با ایفا کلیه تعهدات ناشی از این قرارداد همراه با خریدار منفردا، متضامناء مشتركا متعهد گردیدند تمامی طلب بانک را در سررسیدهای مقرر به بانک بپردازند و همچنین کلیه هزینه های ناشی از صدور اجرائیه از قبیل حق الوكاله طرح دعوی و صدور اجراییه توسط بانک و یا وکلا دادگستری و هر آنچه به نمه خریدار تعلق می گیرد به بانک پرداخت نماید و در صورت حال شدن دین خریدار در نتیجه تاخیر در پرداخت و با تخلف از مقررات قرارداد حاضر و صدور اجرائیه عليه خریدار و مسئولیت متعهدین در برابر بانک عینا مانند مسئولیت خود خریدار می باشد.

متعهد / متعهدين

  • …………..فرزند …………. دارای شماره شناسنامه ……….. صادره ………….. به نشانی…………….
  • …………..فرزند ………… دارای شماره شناسنامه ……………. صادره …………….. به نشانی……………………
  • …………. فرزند ………….. دارای شماره شناسنامه ………. صادره …………. به نشانی………….

امضاء متعهد / متعهدین

توضیح آنکه نشانی متعهدین از نظر این قرارداد همان نشانی خریدار می باشد.

image
JM
نویسنده این مطلب

مهدی حنیور

ارسال دیدگاه

کاربر عزیز برای ارسال دیدگاه ابتدا باید عضو یا وارد شوید

عضویت / ورود
 
دیدگاه ها
این مطلب نظری ندارد